Syyskokouksen valintoja

2016 OPS hallitusOulun Perussuomalaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin sunnuntaina 25.10.2015 Oulussa Kirkkotorin koulutuskeskuksessa. Sateisesta syysilmasta huolimatta paikalle saapui kolmatta kymmentä aktiivia.

Kokouksen puheenjohtajana toimi utajärvinen Ahti Moilanen. Oululainen kansanedustaja Ville Vähämäki toi terveisiä eduskunnasta, mikä herätti vilkasta keskustelua hyvässä hengessä. Syyskokousväki valitsi yksimielisesti vuodeksi 2016 puheenjohtajana jatkamaan Lare Inkalan.

Hallituksen jäseniksi valittiin: Seppo Paakkari (varalla Esa Paloniemi), Juha Vuorio (varalla Raimo Rautiola), Jari Pirinen (varalla Mia Pelkonen), Olli Rundgren (varalla Heikki Kopsakangas), Vaili Jämsä-Uusitalo (varalla Krista Inkala), Anne Snellman (varalla Helena Lämpsä) ja Seppo Leskinen (varalla Markku Hanhela).

Toiminnantarkastajaksi valittiin Veijo Väänänen, varatoiminnantarkastajaksi puolestaan Ville Vähämäki.

Piirikokousedustajaksi valittiin hallituksen puheenjohtajalle varalle Seppo Hannula, varsinaisten hallituksen jäsenten ja varajäsenten lisäksi valittiin kahdeksi lisäedustajaksi Tauno Ikonen (varalla Hannu K. Taskila) sekä Veijo Väänänen (varalla Ville Vähämäki).

Kirjoitettu 26.10.2015