Ensimmäiset kuntavaaliehdokkaamme julkaistu!

Oulun Perussuomalaisten yhdistysten ja valtuustoryhmän syysseminaari Sanginjoella

Oulun Perussuomalaiset yhdistykset ja valtuustoryhmä kokoontuivat sunnuntaina 27.8.2016 vuotuisessa syysseminaarissa. Tilaisuudessa olivat mukana mm. kansanedustaja Ville Vähämäki, piirimme vaalipäällikkö Ahti Moilanen sekä Perussuomalaisten kuntasihteeri Heimo Konttinen. Tilaisuuden alussa julkistimme ensimmäisen 28 henkilön ryhmän tulevien kuntavaalien ehdokkaitamme Oulussa. Ehdokkaat ovat:

Teuvo Appel, Pekka Carlenius, Annemari Enojärvi, Markku Hanhela, Seppo Hannula, Antero Helppikangas, Krista Inkala, Lare Inkala, Jaska Isola, Elina Kokkoniemi, Liisa Konttinen, Janne Koskela, Timo Koskela, Juha Moilanen, Aaro Paakkari, Seppo Paakkari, Tanja Paakkola, Esa Paloniemi, Marko Parviainen, Mia Pelkonen, Paula Pelkonen, Raimo Rautiola, Olli Rundgren, Hannu Siipola, Anne Snellman, Arja Suuronen, Matias Taivaloja sekä Juha Vuorio.

Oulun Perussuomalaiset haluavat lisäksi tuoda esille tyytyväisyytensä koskien kesäkuista valtuuston päätöstä “Oulun koulut 2020-luvulla”, jossa linjattiin periaatteet lähitulevaisuuteen eri asteisissa perus- ja lukio-opetuksissa. Tämä päätös on erinomainen esimerkki kustannustehokkaasta ratkaisusta, jossa silti ylläpidetään elinvoimaisuutta koko kaupunkimme alueella. Oulun Perussuomalaiset korostavat, että virkamiehet tarvitsevat nyt työrauhan tämän valtuuston päätöksen toteuttamiseksi.

Kirjoitettu 27.8.2016