Lare Inkala Oulun PS -johtoon

oulun ps hallitusOulun Perussuomalaisten uuden hallituksen jäseniä kuvassa vasemmalta: Juha Vuorio, Sebastian Tynkkynen, Vaili Jämsä-Uusitalo, uusi puheenjohtaja Lare Inkala, Anne Snellman ja Raimo Rautiola.

Freelancer, Oulunsalon kulttuuri-instituutin puheenjohtaja Lare Inkala valittiin Oulun Perussuomalaiset ry:n puheenjohtajaksi paikallisyhdistyksen sääntömääräisessä syyskokouksessa sunnuntaina Oulussa.

Aikaisempi puheenjohtaja ja monivuotinen hallituksen jäsen Jari Pirinen ei ollut käytettävissä puheenjohtajan tehtävään.

Inkala voitti puheenjohtajavaalissa vastassa olleen insinööri Jari-Pekka Teurajärven.

Oulun Perussuomalaisten muiksi hallituksen jäseniksi valittiin opintoasiain sihteeri, kaupunginhallituksen 1. varapuheenjohtaja Vaili Jämsä-Uusitalo varalla DI, kansanedustaja Ville Vähämäki, DI, kaupunginvaltuutettu Juha Vuorio varalla henkilökohtainen avustaja, kaupunginvaltuutettu Annemari Enojärvi, FT, kaupunginhallituksen jäsen Anne Snellman varalla yrittäjä, kaupunginvaltuutettu Veijo Väänänen, kasvatustieteiden yo, varavaltuutettu Sebastian Tynkkynen varalla sihteeri Helena Lämpsä, yrittäjä, varavaltuutettu Raimo Rautiola varalla virastomestari Seppo Paakkari ja eläkeläinen, varavaltuutettu Seppo Leskinen varalla insinööri Jari-Pekka Teurajärvi sekä ambulanssinkuljettaja Olli Rundgren varalla eduskunta-avustaja, kaupunginvaltuutettu Jenna Simula.

Paikallisyhdistyksen edustajiksi Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piirin kokouksiin valittiin Vaili Jämsä-Uusitalo varalla Ville Vähämäki, Juha Vuorio varalla Annemari Enojärvi, Anne Snellman varalla Veijo Väänänen, Sebastian Tynkkynen varalla Helena Lämpsä, Raimo Rautiola varalla Seppo Paakkari, Seppo Leskinen varalla Jari-Pekka Teurajärvi, Olli Rundgren varalla eduskunta-avustaja Jenna Simula, Teuvo Saikkonen varalla Pasi Rousu ja Esa Paloniemi varalla Timo Mällinen sekä Lare Inkala varalla Leila Marttila.

Kirjoitettu 8.12.2013